متن آهنگ اگر که ما میشنویم از هر طرف صدایی
اگر که ما میشنویم از هر طرف صدایی
باید بگیم آفرین!
به حس شنوایی
با دوتا گوش میشنویم صداهای دنیا رو
گوشا واست میارن یک عالمه صدا رو
روی درخته گنجیشک، همش میگه جیک و جیک
ساعتِ توی خونه، صداش چیه؟
تیک و تیک تو خیابون همیشه هست
صداهای زیاد وقتی ماشین رد






