متن آهنگ پرسیدی از احوالم آره من پرتقالم
پرسیدی از احوالم
آره من پرتقالم
هم شمالم هم جنوب
منم یه میوهی خوب
رو شاخهها میشینم
ببین چقد شیرینم
یک کمی ترش و شیرین
پوستم کن و خوب ببین
………………….
منم منم سیب سیب
برید کنار بیب بیب
ترش و شیرینم آی آی!
سبزم و سرخ وای وای!
رو شاخه خونه دارم
خوشمزه و آبدارم
بشور منو گاز بزن
بعد زیر آواز بزن
………………………
خانم توت فرنگیام
چه میوهی قشنگیام
سرخ لپام دون دونیام
من عاشق مهمونیام
بوته دارم سبز سبز
توی یه باغ سرسبز
کلاهی سبز دارم
من میوهی بهارم






