متن آهنگ اسب سفیدی دارم چقدر قشنگ و نازه
اسب سفیدی دارم
چقدر قشنگ و نازه
سوار میشم اسبمو
توی اتاق میتازه
گاهی تو خیالم
باهم میریم تو صحرا
پروانه پر میزنه
از روی برگ گلها
باهم میریم تو کوهها
سوار ابرا میشیم
به هرکجای دنیا
دوتایی پرمیکشیم
ای اسب خوشگل من
واسهم یه دوست خوبی
سفیدی مثل برفی
ای اسب ناز چوبی






